Opis kolejnej sprawy w której udało nam się złożyć skuteczną reklamację od decyzji ubezpieczyciela, a następnie uzyskać dla Poszkodowanej należne odszkodowanie za wypadek w pociągu. Ubezpieczyciel pierwotnie odmówił Poszkodowanej wypłaty odszkodowania za wypadek w pociągu Kolei Wielkopolskich, a po naszych reklamacjach udało się uzyskać kwotę 30.000 zł.
Jeżeli chcesz się z nami bezpłatnie skonsultować w sprawie o odszkodowanie:
- zadzwoń pod numer: 690 453 226
- wyślij wiadomość e-mail na adres:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. - wyślij wiadomość poprzez WhatsApp
- wyślij zapytanie poprzez dowolny formularz kontaktowy, dostępny na stronie www.kancelaria-effect.pl.
Dokonamy wstępnej analizy sprawy oraz przedstawimy propozycję jej poprowadzenia. Jesteśmy doświadczoną kancelarią prawną, specjalizującą się w sprawach związanych z uzyskiwaniem odszkodowań za wszelkiego typu wypadki. Działamy na terenie całego kraju.
(Przed kontaktem zapoznaj się z polityką prywatności i sprawdź w jaki sposób będą przetwarzane Twoje dane osobowe.)
Odszkodowanie za wypadek w pociągu Kolei Wielkopolskich - opis naszej sprawy
Wypadek w pociągu Kolei Wielkopolskich
W lipcu 2022r. Poszkodowana zamierzała jechać pociągiem, jako pasażerka pociągu Kolei Wielkopolskich. Poszkodowana wsiadła do pociągu, który miał ją przewieźć z miejsca startu, tj. Dworca Głównego w Poznaniu do miejsca docelowego, tj. Stacji Kolejowej w Szreniawie. Po wejściu do pociągu, stojącego na stacji kolejowej, Poszkodowana skierowała się w głąb pociągu, gdzie doszło do wypadku. Poszkodowana poślizgnęła się na rozlanym płynie do dezynfekcji, wskutek czego upadła i doznała obrażeń ciała. W wyniku wypadku z dnia 19.07.2022r. Poszkodowana odniosła uraz w postaci złamania nasady dalszej kości promieniowej prawej. Ponadto, w wyniku wypadku doszło do uszkodzenia ścięgna prostownika długiego kciuka. Uraz ten był bolesny i wymagał kilkumiesięcznego leczenia i rehabilitacji. Poszkodowana chodziła w opatrunku gipsowym, a następnie w ortezie. Przeszła też serię zabiegów rehabilitacyjnych. Przez okres noszenia opatrunku gipsowego oraz ortezy, a także przez okres rehabilitacji potrzebowała opieki i pomocy osób trzecich, ponieważ uraz dotyczył prawej ręki, a Poszkodowana jest praworęczna. Ręka, pomimo leczenia i rehabilitacji nie wróciła do sprawności. Poszkodowana musiała przez to zrezygnować z wielu swoich dotychczasowych aktywności.
Odszkodowanie za upadek w pociągu z polisy OC przewoźnika.
Jeszcze w trakcie leczenia, Poszkodowana zgłosiła się do zakładu ubezpieczeń, z wnioskiem o wypłatę odszkodowania. TU UNIQA odmówiło jednak wypłaty świadczeń, wskazującej w swojej decyzji, że ubezpieczony (Koleje Wielkopolskie) nie ponosi winy za zaistnienie zdarzenia. Poszkodowana zwróciła się więc o pomoc do Kancelarii Effect. Kancelaria oceniła sprawę pozytywnie i podjęła się reprezentacji w dalszym postępowaniu przeciwko zakładowi ubezpieczeń.
Złożyliśmy reklamację, wskazując, że decyzja wydana w sprawie, była oparta na nieprawidłowej podstawie prawnej. Wbrew treści tej decyzji, w przedmiotowej sprawie nie miał bowiem zastosowania art. 415 k.c., lecz art. 435 oraz art. 436 § 1 k.c.
Postępowanie likwidacyjne o wypłatę zadośćuczynienia i odszkodowania za upadek w pociągu Kolei Wielkopolskich
Po złożeniu reklamacji, zakładu ubezpieczeń podjął na nowo postępowanie likwidacyjne i zmienił swoje stanowisko. Przede wszystkim ubezpieczyciel przyjął odpowiedzialność za zdarzenie, a następnie przyznał na rzecz Poszkodowanej kwotę 3.896 zł tytułem zadośćuczynienia i odszkodowania za wypadek w pociągu. kwota ta była rażąco niewspółmierna do szkody, w związku z czym złożyliśmy kolejną reklamację, wnosząc o przeprowadzenie naocznej komisji lekarskiej, celem prawidłowej oceny uszczerbku na zdrowiu. Po przeprowadzeniu badania, zakład ubezpieczeń zweryfikował swoje stanowisko, ustalając kwotę świadczeń na 16.896 zł. Jednocześnie ubezpieczyciel zaproponował ugodę w kwocie 24.000 zł. Podjęliśmy negocjacje i ostatecznie udało się uzyskać kwotę 30.000 zł.
Dzięki naszym działaniom, w postaci złożenia 3 skutecznych reklamacji od decyzji zakładu ubezpieczeń, Poszkodowana pasażerka pociągu, zamiast odmowy, uzyskała odszkodowanie i zadośćuczynienie w łącznej wysokości 30.000 zł.
Miałeś wypadek w pociągu? Sprawdź jak możemy Ci pomóc!
Jeżeli chcesz się z nami bezpłatnie skonsultować w sprawie o odszkodowanie:
- zadzwoń pod numer: 690 453 226
- wyślij wiadomość e-mail na adres:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. - wyślij wiadomość poprzez WhatsApp
- wyślij zapytanie poprzez dowolny formularz kontaktowy, dostępny na stronie www.kancelaria-effect.pl.
Dokonamy wstępnej analizy sprawy oraz przedstawimy propozycję jej poprowadzenia. Jesteśmy doświadczoną kancelarią prawną, specjalizującą się w sprawach związanych z uzyskiwaniem odszkodowań za wszelkiego typu wypadki. Działamy na terenie całego kraju.
(Przed kontaktem zapoznaj się z polityką prywatności i sprawdź w jaki sposób będą przetwarzane Twoje dane osobowe.)
Ze szczegółowymi informacjami na temat dochodzenia roszczeń odszkodowawczych za wypadek w pociągu lub na peronie można zapoznać się w artykule, dostępnym pod linkiem - Odszkodowanie za wypadek w pociągu i na peronie.