Wypadek w pociągu Kolei Dolnośląskich - skuteczna reklamacja w sprawie o odszkodowanie
-
Kancelaria Effect

Po raz kolejny udało nam się wywalczyć odszkodowanie dla osoby poszkodowanej w wyniku wypadku w pociągu, pomimo, że pierwotnie zakład ubezpieczeń odmówił jej wypłaty odszkodowania. Tym razem udało nam się złożyć skuteczną reklamację od decyzji ubezpieczyciela w sprawie o odszkodowanie za wypadek w pociągu, należącego do Kolei Dolnośląskich.
Jeżeli chcesz się z nami bezpłatnie skonsultować w sprawie o odszkodowanie za wypadek w pociągu:
- zadzwoń pod numer: 690 453 226
- wyślij wiadomość na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- wyślij wiadomość przez formularz kontaktowy 24/7
Szybko i bezpłatnie dokonamy analizy sprawy oraz przedstawimy propozycję jej poprowadzenia. Działamy na terenie całego kraju!
Odszkodowanie za wypadek w pociągu Kolei Dolnośląskich - opis naszej sprawy
Wypadek w pociągu spółki przewozowej Koleje Dolnośląskie
W lutym 2022r. Poszkodowana jechała pociągiem Kolei Dolnośląskich. Chciała z niego wysiąść na stacji Wrocław - Główny. W trakcie wysiadania, jej lewa ręka została przytrzaśnięta przez automatyczne drzwi pociągu, co doprowadziło do powstania obrażeń. Poszkodowana zgłosiła zdarzenie obsłudze pociągu, a następnie udała się do lekarza. Odniesiony uraz okazał się nie tylko bardzo bolesny, ale wymagał też przeprowadzenia zabiegu operacyjnego. Z uwagi na ucisk nerwu łokciowego na poziomie rowka kości ramiennej lewej, wykonano operację, tj. uwolnienie nerwu łokciowego na poziomie rowka; transpozycja przednia nerwu. Poszkodowana przeszła też serię zabiegów rehabilitacyjnych. Przez okres noszenia opatrunku gipsowego oraz ortezy, a także przez okres rehabilitacji potrzebowała opieki i pomocy osób trzecich. Ręka, pomimo leczenia i rehabilitacji nie wróciła do sprawności. Poszkodowana musiała przez to zrezygnować z wielu swoich dotychczasowych aktywności.
Przytrzaśnięcie drzwiami w pociągu Kolei Dolnośląskich - odszkodowanie z polisy OC przewoźnika
Jeszcze w trakcie leczenia, Poszkodowana zgłosiła się do zakładu ubezpieczeń, z wnioskiem o wypłatę odszkodowania. Spółka ubezpieczeniowa AGRO UBEZPIECZENIA odmówiła jednak wypłaty świadczeń, wskazującej w swojej decyzji, że ubezpieczony nie ponosi winy za zaistnienie przedmiotowego zdarzenia. Poszkodowana zwróciła się więc o pomoc do Kancelarii Effect. Kancelaria oceniła sprawę pozytywnie i podjęła się reprezentacji w dalszym postępowaniu przeciwko zakładowi ubezpieczeń.
Złożyliśmy reklamację, wskazując, że decyzja wydana w sprawie, była oparta na nieprawidłowej podstawie prawnej. Wbrew treści tej decyzji, w przedmiotowej sprawie nie miał bowiem zastosowania art. 415 k.c., lecz art. 435 oraz art. 436 § 1 k.c.
Po złożeniu reklamacji, zakładu ubezpieczeń podjął na nowo postępowanie likwidacyjne i zmienił swoje stanowisko. Przede wszystkim ubezpieczyciel przyjął odpowiedzialność za zdarzenie, a następnie przyznał na rzecz Poszkodowanej kwotę ponad 15.000 zł tytułem zadośćuczynienia i odszkodowania za wypadek w pociągu.
Dzięki naszym działaniom, w postaci złożenia skutecznej reklamacji od decyzji zakładu ubezpieczeń, Poszkodowana pasażerka pociągu, zamiast odmowy, uzyskała odszkodowanie i zadośćuczynienie w łącznej wysokości ponad 15.000 zł.
Miałeś wypadek w pociągu? Sprawdź jak możemy Ci pomóc!
Jeżeli są Państwo zainteresowani skorzystaniem z usług Kancelarii Effect w zakresie uzyskania odszkodowania za wypadek w pociągu, prosimy o niezwłoczny kontakt z nami:
- telefonicznie, pod numerem: 690 453 226
- drogą mailową na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- poprzez formularz kontaktowy 24/7
Bezpłatnie przeanalizujemy każdą sprawę i ocenimy możliwość dochodzenia roszczeń odszkodowawczych. Zapraszamy do współpracy.