Polityka prywatności

Bezpłatna analiza sprawy

Kancelaria Effect udostępnia Użytkownikom strony internetowej www.kancelaria-effect.pl niniejszą Politykę prywatności w celu poinformowania o celach zbierania danych osobowych, ich gromadzeniu i wykorzystywaniu. Za Dane Osobowe rozumie się dane w rozumieniu Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). Podając swoje dane osobowe na stronie Użytkownik potwierdza, że posiada niezbędne pozwolenia do ujawniania danych personalnych, które będą wykorzystane przez Kancelarię Effect w sposób opisany w niniejszej Polityce.

  1. PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH

ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH

Administratorem Twoich danych osobowych jest: Kancelaria Effect Radca Prawny Magdalena Wajda, 30-051 Kraków, ul. Urzędnicza 20/10, NIP: 7343094949 (zwana dalej jako Kancelaria Effect lub Administrator). Administrator jest jednocześnie operatorem serwisu kancelaria-effect.pl (dalej jako Serwis).

PODSTAWA PRAWNA ORAZ CELE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH

Podstawą przetwarzania danych jest Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, zwane dalej RODO), w szczególności art. 6 ust. 1 oraz art. 13. Sposób kontaktu jest uzależniony od rodzaju udostępnionych przez Ciebie danych kontaktowych, tj. nr telefonu bądź adresów e-mail.

Twoje dane osobowe będą przetwarzane w następujących celach:

  • (art. 6 ust. 1 lit. a RODO – zgoda): w przypadku przetwarzania danych na podstawie dobrowolnej zgody, np. na potrzeby marketingowe, przesyłania newslettera, publikacji wizerunku, itd.
  • (art. 6 ust. 1 lit. b RODO – niezbędność do wykonania umowy): gdy przetwarzanie jest konieczne do realizacji umowy, np. świadczenia usług, dostarczenia zamówionych produktów.
  • (art. 6 ust. 1 lit. c RODO – obowiązek prawny): jeśli przetwarzanie jest wymagane przez przepisy prawa, np. dla celów podatkowych czy rachunkowych.
  • (art. 6 ust. 1 lit. f RODO – uzasadniony interes): jeśli przetwarzanie jest niezbędne do realizacji prawnie uzasadnionych interesów administratora, np. dochodzenia roszczeń, zapewnienia bezpieczeństwa systemów IT.

Podanie danych osobowych jest dobrowolne i ma na celu przygotowanie oraz przedstawienie oferty usług świadczonych przez Administratora, a następnie, w przypadku zainteresowania i możliwości zawarcie umowy. Kancelaria Effect przetwarza Twoje dane osobowe również w celu prawidłowego wykonania umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną.

DANE KONTAKTOWE DO ADMINISTRATORA DANYCH

Kontakt z Kancelaria Effect jest możliwy poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub pisemnie na adres korespondencyjny: 30-051 Kraków, ul. Urzędnicza 20/10.

ŹRÓDŁO I RODZAJ DANYCH

Za pośrednictwem serwisu zbierane są tylko te dane, które są niezbędne do należytego świadczenia oferowanych usług. Są to w szczególności takie dane, jak: imię i nazwisko, numer telefonu oraz adres e-mail.

ODBIORCY DANYCH

Twoje dane osobowe są w sposób bezpośredni przekazywane do Administratora. Twoje dane osobowe mogą zostać udostępnione na żądanie uprawnionych do tego podmiotów, czyli m.in. prokuraturze, sądowi, policji. Dostęp do Twoich danych mogą mieć także podmioty, które realizują takie usługi jak: usługi programistyczne, analityczne, prawne (kancelarie prawne), rzeczoznawcze, księgowe, podatkowe, kadrowo-płacowe itp., dostawcy usług poczty elektronicznej, narzędzi służących do kontaktu z nami, dostawcy przestrzeni dyskowej w chmurze.

Dane nie są wykorzystywane do profilowania lub automatycznego podejmowania decyzji (art. 13 ust. 2 lit. f RODO).

PRZEKAZYWANIE DANYCH POZA EUROPEJSKI OBSZAR GOSPODARCZY (EOG)

W ramach korzystania z niektórych usług nasze dane mogą być przekazywane do krajów spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EOG), w szczególności do Stanów Zjednoczonych. Dotyczy to w szczególności:

  • Google Analytics – narzędzia do analizy ruchu na stronie, dostarczanego przez Google LLC, które może przechowywać dane na serwerach w USA.
  • Microsoft Azure – platformy chmurowej, na której przechowujemy niektóre dane, a która może korzystać z centrów danych poza EOG.
  • Google Cloud – usługi chmurowej dostarczanej przez Google LLC, w której przechowujemy i przetwarzamy dane, a serwery mogą znajdować się poza EOG.
  • Meta (Facebook, Instagram) – narzędzi marketingowych i reklamowych (np. Piksel Meta), które mogą przekazywać dane na serwery w USA.

Google, Microsoft i Meta stosują Standardowe Klauzule Umowne (SCC) zatwierdzone przez Komisję Europejską, co oznacza, że dane są chronione na poziomie zgodnym z przepisami RODO. Więcej informacji o zabezpieczeniach można znaleźć w politykach prywatności:

ZASADY BEZPIECZEŃSTWA

Serwis zaopatrzony jest w środki bezpieczeństwa, mające na celu ochronę danych osobowych dzięki odpowiednim środkom technicznym oraz organizacyjnym przed ich utratą, niewłaściwym wykorzystaniem, bezprawnym przetwarzaniem czy modyfikacją (szyfrowanie SSL, regularne audyty bezpieczeństwa). Administrator zobowiązuje się chronić wszelkie informacje ujawnione przez Użytkowników zgodnie z normami ochrony bezpieczeństwa i zachowania poufności.

OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH OSOBOWYCH

Administrator Twoje dane osobowe przetwarza przez okres, który jest konieczny do świadczenia Usługi lub do momentu rozwiązania Umowy, rezygnacji z Usługi lub zgłoszenia przez daną osobę sprzeciwu. Po tym okresie Twoje dane osobowe będą przechowywane dla celów oraz przez okres, który jest wymagany przez prawo albo dla zabezpieczenia roszczeń. Twoje dane, które będą potrzebne do celów bezpośredniego marketingu będą przez Administratora przetwarzane do momentu wycofania przez Ciebie zgody.

PRAWA, KTÓRE PRZYSŁUGUJĄ UŻYTKOWNIKOWI W ZWIĄZKU Z PRZETWARZANIEM JEGO DANYCH

Przysługuje Ci prawo dostępu do pełnych Twoich danych. Możesz żądać ich sprostowania, przenoszenia, ograniczenia lub usunięcia oraz masz prawo do wniesienia sprzeciwu dot. przetwarzania Twoich danych. Masz też prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych. W przypadku wyrażenia zgody na otrzymywanie informacji handlowej drogą elektroniczną, masz prawo ją wycofać wysyłając np. e-maila na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Masz również prawo do przenoszenia Twoich danych osobowych. Od Administratora możesz otrzymać Twoje dane osobowe, które są w powszechnie stosowanym formacie umożliwiającym odczyt maszynowy. Dane te masz prawo przesłać innemu Administratorowi danych, z wyjątkiem danych stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa.

PRAWO DO WNIESIENIA SKARGI DO ORGANU NADZORCZEGO

Masz prawo do wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego, który zajmuje się ochroną danych osobowych. Dla Polski jest to POUDO, czyli Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

INFORMACJA O OBOWIĄZKU LUB DOBROWOLNOŚCI PODANIA DANYCH OSOBOWYCH

Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Jest to jednak niezbędne do należytego świadczenia oferowanych usług.

  1. POZOSTAŁE INFORMACJE

RODZAJE KOMUNIKACJI I PRZETWARZANIE DANYCH W CELACH KONTAKTU

W zależności od tego, jakiego rodzaju dane kontaktowe zostały przez Ciebie podane oraz wyrażonych zgód w miejscach podania danych, mamy prawo do kontaktu z Tobą, m.in. w sprawie danej usługi, odpowiedzi na pytanie i przesyłaniem informacji handlowych. Podstawą do przetwarzania danych osobowych jest Twoja dobrowolna zgoda. Masz prawo w dowolnym czasie ją wycofać - tradycyjną drogą pisemną (na adres korespondencyjny: Kancelarii Effect (ul. 30-051 Kraków, ul. Urzędnicza 20/10), ustnie (za pośrednictwem infolinii 12 631 14 51) lub w drogą elektroniczną (Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.). Dane, które służą do komunikacji z Tobą są przez nas przetwarzane do chwili, gdy wycofasz swoją zgodę na otrzymywanie wiadomości. W określonych sytuacjach, które są przewidziane przez przepisy prawa, możemy mieć nakaz na przetwarzanie danych przez określony czas.

ZMIANA POLITYKI PRYWATNOŚCI

Jakiekolwiek zmiany dot. niniejszej polityki prywatności są bez zbędnej zwłoki publikowane w Serwisie na podstronie “Polityka Prywatności”.

ZAMÓWIENIE BEZPŁATNEJ TELEFONICZNEJ ROZMOWY

W Serwisie znajdują się miejsca, które pozwalają na zamówienie bezpłatnej rozmowy telefonicznej z Konsultantem Call Center oraz zostawienia wiadomości. W ten sposób są gromadzone numery telefonów oraz adresy e-mail. Celem ich przetwarzania będzie nawiązanie kontaktu z Tobą, a podstawą tego będzie wyrażona przez Ciebie na to zgoda. Tą zgodę możesz w dowolnym momencie wycofać.

BEZPIECZEŃSTWO

Aby zapewnić wystarczające bezpieczeństwo danych podczas przesyłania formularzy, w określonych przypadkach korzystamy z usługi reCAPTCHA dostarczanej przez Google Inc. Służy to przede wszystkim rozróżnieniu, czy wpis został dokonany przez osobę fizyczną, czy nastąpiło nadużycie przez przetwarzanie maszynowe i zautomatyzowane. Usługa obejmuje przesłanie adresu IP oraz ew. innych danych wymaganych przez Google Inc. do działania usługi reCaptcha. Korzystanie z system reCAPTCHA podlega Polityce prywatności oraz Warunkom korzystania z usług firmy Google. Podstawą prawną przetwarzania danych stanowi art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (uzasadniony interes prawny – interes firmy w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa systemu, aby chronić formularze Klientów i swoją stronę internetową przed atakami/spamem).

  1. POLITYKA COOKIES
    1. Serwis www.kancelaria-effect.pl w celu prawidłowego działania Serwisu oraz ułatwienia nawigacji Użytkownikom wykorzystuje pliki cookies, inaczej ciasteczka. Są to niewielkie pliki tekstowe, które mogą być one odczytywane przez system Administratora, a także przez systemy należące do innych podmiotów, z których usług korzystają Administrator (np. Facebooka, Google’a). Najważniejszym celem tych zapisów jest identyfikacja Użytkownika w Serwisie, a także gromadzenie informacji ogólnych o metodzie korzystania z Serwisu. Pliki te nie posiadają informacji, które są związane z danymi osobowymi. W dowolnym momencie Użytkownik ma możliwość zaprzestania zapisywania plików cookies. W tym celu należy wykorzystać ustawienia internetowej przeglądarki w komputerze bądź w mobilnym urządzeniu. Można to również wykonać przez baner zgody w Serwisie (podczas pierwszej wizyty w serwisie użytkownik ma możliwość wyrażenia zgody na wykorzystywanie określonych kategorii plików cookies lub ich odrzucenia. Ustawienia te można zmieniać w dowolnym momencie poprzez kliknięcie w panel znajdujący się w lewym dolnym rogu Serwisu. Wyłączenie “ciasteczek” nie oznacza, że niemożliwe jest korzystanie z Serwisu. Niemniej jednak mogą pojawiać się utrudnienia w korzystaniu z Serwisu bądź w korzystaniu z usług, które są w jego ramach świadczone.
    2. Administrator wykorzystuje pliki cookies w następujących celach:
      1. zapewnienie prawidłowego działania Serwisu – dzięki plikom cookies, możliwe jest sprawne działanie Serwisu, korzystanie z dostępnych na niej funkcji oraz wygodne przemieszczanie się między poszczególnymi podstronami;
      2. zapewnianie bezpieczeństwa – pliki cookies są wykorzystywane w celu uwierzytelniania użytkowników. Służą zatem do ochrony danych osobowych użytkownika przed dostępem osób nieupoważnionych;
      3. zwiększenie komfortu przeglądania Serwisu – dzięki plikom cookies możliwe jest wykrywanie błędów na niektórych podstronach oraz ich stałe ulepszanie;
      4. tworzenie statystyk – pliki cookies są wykorzystywane w celu dokonania analizy sposobu korzystania przez użytkowników z Serwisu (np. ilu użytkowników ją odwiedza, jak długo na niej pozostają, które treści wzbudzają największe zainteresowanie). Dzięki temu możliwe jest stałe ulepszanie Serwisu i dostosowywanie jego działania do preferencji użytkowników.
      5. prowadzenie działań marketingowych – dzięki plikom cookies, Administrator może kierować do użytkowników reklamy dostosowane do ich preferencji.
    3. Administrator może umieszczać w Twoim urządzeniu zarówno pliki trwałe, jak i tymczasowe. Pliki tymczasowe są zazwyczaj usuwane z chwilą zamknięcia przeglądarki, natomiast zamknięcie przeglądarki nie powoduje usunięcia plików trwałych.
    4. Informacja o plikach cookies wykorzystywanych przez Administratora wyświetlana jest w panelu znajdującym się na dole Serwisu. W zależności od Twojej decyzji, możesz włączyć lub wyłączyć pliki cookies poszczególnych kategorii (z wyjątkiem niezbędnych plików cookies) oraz zmieniać te ustawienia w każdym czasie.
    5. Dane zbierane za pomocą plików cookies nie pozwalają Administratorowi na Twoją identyfikację.
    6. Rodzaje plików cookie wykorzystywanych przez administratora:
      1. Administrator – z uwagi na cel ich stosowania – wykorzystuje pliki cookie:
        1. Niezbędne – Pliki cookie oraz podobne technologie, które umożliwiają funkcjonowanie strony. Kategoria ta nie może zostać wyłączona z uwagi na prawidłowe działanie witryny.
        2. Statystyczne – Pliki cookie pozwalające właścicielowi strony internetowej na monitorowanie ruchu użytkowników na witrynie oraz weryfikowanie wyborów podejmowanych, w tym badanie ilości odwiedzin. Pliki cookie statystyczne pozwalają na budowanie anonimowych statystyk, które pomagają w rozwijaniu i ulepszaniu witryny.
        3. Marketingowe – Pliki cookie, które stosowane są w zakresie wyświetlanych reklam oraz dostosowywania ich do preferencji użytkownika. Dostosowanie następuje poprzez analizę zachowań poszczególnych użytkowników na stronie internetowej. Analiza może zostać powiązana również z zachowaniami na innych witrynach, zależnie od dostawcy plików cookie.
        4. Funkcjonalne – Pliki cookie umożliwiające zapamiętywanie wyborów dokonanych na stronie, przykładowo: preferowany język strony, rozmieszczenie treści oraz region, w którym znajduje się użytkownik.
      2. Administrator wykorzystuje pliki cookie – z uwagi na właściciela – własne oraz podmiotów trzecich. Cookies własne są przesyłane bezpośrednio przez stronę internetową, a cookie podmiotów trzecich tworzone są przez zewnętrzne podmioty i administrowane przez te podmioty. Podmiotami trzecimi, o których mowa powyżej, są:
        1. Instagram – https://privacycenter.instagram.com/policy/
        2. TikTok – https://www.tiktok.com/legal/page/global/cookie-policy/en
        3. Facebook – https://www.facebook.com/policies/cookies/
        4. LinkedIn – https://pl.linkedin.com/legal/privacy-policy
        5. YouTube – https://www.youtube.com/t/terms
        1. Meta Platforms Inc. 1 Hacker Way, Menlo Park, CA 94025, Stany Zjednoczone (pliki cookie marketingowe prowadzące i oceniające kampanie reklamowe oraz piksele Facebooka). Więcej informacji: https://www.facebook.com/help/443357099140264?helpref=about_content
        2. Microsoft Corporation, One Microsoft Way Redmond, WA 98052-6399, Stany Zjednoczone (pliki cookie marketingowe), która dostarcza technologię Bing Ads, umożliwiającą wyświetlanie określonych reklam, które bazują na zanalizowanych zachowaniach użytkowników, również z innych stron internetowych. Pliki cookie od tego dostawcy analizują również konwersję w zakresie wyświetlanych reklam (pliki statystyczne). Więcej informacji: https://privacy.microsoft.com/de-de/privacystatement
        3. LinkedIn Ireland Unlimited Company, Wilton Place, Dublin 2, Ireland (pliki cookie statystyczne oraz marketingowe). Więcej informacji: https://pl.linkedin.com/legal/privacy-policy
        4. Narzędzia społecznościowe. W ramach strony internetowej stosowane są również wtyczki społecznościowe innych serwisów, takich jak Instagram, TikTok, LinkedIn, YouTube oraz Facebook. Przy odwiedzinach na naszej stronie internetowej dostawca poszczególnej wtyczki z serwisu społecznościowego otrzymuje informację o odwiedzinach, identyfikatorze użytkownika oraz informacjach dotyczących przeglądarki. Administrator serwisu może wykorzystać poszczególne informacje również do własnych celów, takich jak analiza, optymalizacja oraz dostosowywanie reklamy z uwagi na odwiedziny na naszej stronie internetowej. Przy zalogowaniu w jednym z serwisów, informacje mogą być łączone bezpośrednio z zalogowanym profilem.Więcej informacji:
        5. Google Inc. 1600 Amphitheatre Pkwy, Mountain View, CA 94043, Stany Zjednoczone, poprzez:
          1. Google Ads (pliki cookie marketingowe prowadzące i oceniające kampanie reklamowe);
          2. Google Analytics (pliki statystyczne badające zachowanie użytkowników). Więcej informacji: Google Analytics
          3. Google Tag Manager (pliki reklamowe kontrolujące kampanie reklamowe). Więcej informacji: Google Tag Manager
          4. reCAPTCHA (pliki cookie niezbędne zapewniające bezpieczeństwo, np. zabezpieczające przed masowym dodawaniem komentarzy);
          5. YouTube, którego widgety osadzone są na stronie internetowej, a które pozwalają na odtworzenie określonego filmiku, o czym informowany jest Google, co pozwala na analizę, optymalizację i prawidłowe działanie serwisu YouTube wraz z widgetem, jak i personalizowanie reklam. Jeżeli użytkownik zalogowany jest na konto Google informacje o odtworzeniu określonego nagrania na stronie internetowej łączone są z zalogowanym kontem. Więcej informacji: https://policies.google.com/privacy oraz https://www.youtube.com/t/terms

          Więcej informacji o Google LLC: https://policies.google.com/privacy?hl

    7. Za pośrednictwem większości powszechnie używanych przeglądarek możesz sprawdzić, czy na urządzeniu zostały zainstalowane pliki cookies, jak również usunąć zainstalowane pliki cookies oraz zablokować instalowanie ich w przyszłości przez Stronę internetową lub inne strony. Wyłączenie lub ograniczenie obsługi plików cookies może jednak spowodować dość poważne trudności w korzystaniu z Serwisu, np. w postaci dłuższego okresu ładowania się strony, ograniczeń w korzystaniu z funkcjonalności. Poniżej znajdują się linki do informacji do najbardziej popularnych przeglądarek internetowych oraz urządzeń:
      1. Internet Explorer
      2. Chrome
      3. Safari
      4. Firefox
      5. Opera
      6. Android
      7. Safari (iOS)
      8. Windows Phone

W zakresie nieuregulowanym niniejszą polityką prywatności, stosuje się powszechnie obowiązujące przepisy o ochronie danych osobowych.

Data ostatniej aktualizacji polityki prywatności - 01.01.2025r. O wszelkich zmianach w polityce prywatności będziemy informować poprzez aktualizację jej treści w Serwisie wraz ze stosowną adnotacją o dokonanych zmianach.

Dlaczego Kancelaria Effect?

  • Posiadamy wieloletnie doświadczenie,
  • Szczycimy się bardzo dobrą opinią klientów,
  • Bezpłatnie i rzetelnie analizujemy każdą sprawę,
  • Prowadzimy sprawy na etapie polubownym i sądowym,
  • Obsługujemy sprawy z terenu całego kraju.
Zostaw numer, oddzwonimy! Jesteś już 9 osobą, która dzisiaj zamówiła rozmowę z nami.
Pole Imię jest wymagane
Pole telefon jest wymagane
Dziękujemy za skontaktowanie się z nami. Odpowiemy wkrótce.
Zostaw wiadomość, a my skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe.
Pole Imię jest wymagane
Pole telefon jest wymagane
Dziękujemy za skontaktowanie się z nami. Odpowiemy wkrótce.
Zostaw wiadomość, a my skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe.
Pole Imię jest wymagane
Pole Email jest wymgane.
Pole telefon jest wymagane
Wpisz swoją wiadomość, to pole jest wymagane.
Dziękujemy za skontaktowanie się z nami. Odpowiemy wkrótce.